2 tane 10 lu takım alacağım bir tane alsam da yeterli deniyor ama 2si de çok hosuma gitti ayrıyetten kaç tane zıbın body alt üst takım almalıyım 0-3 aylık. Birde yoğun olarak 3-6 aylık mı almalıyım 6-9 aylık mı? İlk hamileliğim ve hiç bir fikrim yok yardımcı olur musunuz?