Mdne2701 Yani şunu söyleyebilirim 2. Hamileliğim bu. 2. her zaman daha kolay derler ama beni bu daha çok zorladı. Geceleri kalça ağrısı ,pelviks ağrısı ,sık idrara çıkma, bacak ağrısı bir anda kasığa ve bele giren sancılar. 37. Hafta veçmek bilmedi gerçekten ilkinde hiç böyle şikayetlerim olmamıştı. Hayırlısıyla sağlıkla doğsunlar inşallah 🙏