Ben iki kurtajdan sonra biraz ara verip tekrar gebelik düşünmeye başlayacağım reglim dün bitti henüz. Gece de öyle bir rüya gördüm ki moralim bozuk uyandım. Rüyamda hamile kalıyorum ama 3 yumurta dollenmis ikisi rahmin disj a dogru görünüyor tutunmamis fakat bir tanesi duruyor daha küçük kalp atışı yok tabi belki tutunur diyor doktor da. Ben de dualar ediyorum o yasasin diye. Sonra düşündüm uyanınca belki 3.sansim benimle olur diye. Genetik testler temiz pıhtılaşma vs yok sorunumuz çıkmadı şükür dua ediyorum.🙏🏻