bebeklibirisi Kilo verebildiniz mi acaba ? 84 ile hamile kaldım şuan 25. Haftadayım 92 olmuşum 100 ü geçmek istemiyorum ona göre bir düzen oluşturdum kendime ama doğumdan sonra gidiyor mı o kilolar cidden boyum 175 bu arada
elifkrs bebeklibirisi 105 kiloyla normal doğum yapmıştım.. hepsi gitmedi ben diyetisyen desteğiyle verdim bir süre sonra.. şimdi 37 haftalık hamileyim aynı şekilde normal doğum düşünüyorum 😌😊
Gzmmsl bebeklibirisi bende 87 ile kaldim 30. Haftadayim 95-96 olmusum🤦 umarim 100 u gecmem. İkiz gebelik oldugu icin aslinda aldığım kilo nrmal geliyor ama bundan snra cok almaktan korkuyorum
Merveb46 70 ile hamile kaldım 87 olmuşum 29. Hafta 😵💫 ilk gebeliğimde de 70 ile hamile kalıp 96 ya çıkmıştım 1 senede emzirerek kendi kiloma düştüm
bebeklibirisi Merveb46 doktor birşey demiyor mu benim ki en fazla 5 kilo Alman gerekiyordu diye azarladı beni bildiğiniz sinirim bozuldu
Merveb46 bebeklibirisi doktorum kilo almışsın son 1 ayda çok fazla dedi ama elimde değil zaten yemek yyen birisi değilim abur cubur yiyorum 🥲 bide su içsem kilo alıyorum bünyem hanileyken kilo almaya müsait
buarajuliet anonimgelin kaçıncı haftadasın bende 106 yla hamile kaldım 7. Haftadyım 107.5 ğum daha da almaktan korkuyorum açıkçası çevremdekiler benden daha çok takıyor kilomu 😏
2kizanasi İlk gebelikte 87yle hamile kaldım 107yle doğuma girdim ve aldığım 20 kiloyu tamamen verip tekrar hamile kaldım 😇 yani gidiyor kilolar sağlık llsun
buarajuliet 2kizanasi ahhhh tam kilo veriyodum saxendaya başlamıştım plansız bi hamilelik yaşadım hayalim benimde kiloyu verdikten sonra hamile kalmaktı ama nasip işte 🤷♀️
2kizanasi buarajuliet zaten oldu bitti kiloluyum ben ya ama vermeden kalmak asla istemedim zaten gebelikte her türlü alınıyor 🥲 Sağlık olsun doğumdan sonra verirsiniz inşallah 🥰