Ada_56lk Canım ben 37+2 deyim karın çevresi 4 hafta geriden geliyor,bel kısmı çok ince dedi hatta. Bu hastalık gibi korkulacak birşey değil. Bütün bunlar olurken kilo alıyorsa hatta çok korkulacak bişey yok hele ki 1 hafta cokk normal. Bunu hafifletmek için bol bol protein Alman gerekiyor. Kırmızı et, tavuk eti, özellikle muz, pekmez ceviz bunları tüketmeye gayret et . Allah’ın izniyle birşey olmaz. Benim gibi son haftalara gelince sadece 1-2 hafta erken alabiliyor ki anne karnında beslenemiyor, dışarda beslensin diye. Çok küçük problemler bunlar, elhamdulillah sağlık olsun :)