edamutlu12 Tugbaaomer aradım kimseyi almadıklarını söylediler sinirlerim bozuldu sadece bı tane rafakatci aliyolarmis eş yada başka biri ama bir kişi
EsengulC edamutlu12 şuan bütün hastameler bu şekilde pandemiden dolayı ben 4 sene önce orda doğum yaptım çok memnundum gelenim gidenim oldu sancı çekerken annem kayınvalidem eşim yanımdaydı hiç sıkıntı yaşamadık ama artık pandemiden dolayı daha sıkı her yer
edamutlu12 EsengulC ama refakatçinin yanında eşi alabilirler en azından tam öğrenemedim şuan herşeyi serbest yaptılar yani koronaya karşı artık hiç bı onlem yok bence biraz böylesi işlerine gelir ondan
Tugbaaomer edamutlu12 5 6 ay önce bi akrabamız yaptı doğum biz akşama doğru bakmaya gittik odaya almıyoruz felan dediler ama rica ettik girdik içeri de de yakınları vardı bilmiyorum şu an ki durumu nedir