Kızımın idrar kültüründe pseudomonas aeruginosa üremiş antibiyotik tedavisini gördük 10 gün ikinci yapılan idrar kültüründe üremedi yaZıyor . Çook zararlı bir enfeksiyonmuş böbreğinde bir şey çıkmamış ama sürekli üreyen bir bakteri mi ??? İdrar yolları enfeksiyonu sık tekrarlayan bir şey diye biliyorum kızım üç aylık çok korkuyorum lütfen bilgilendirin 🙏