Kılar Bu gün doktora gittim ve bebeğim kilosu 3.400 gramdi normal mi doktor yatiş istedi ve Bi sandim açılma vardi ben istemedim eve geldim doktor 40 haftadan sonra suni sancı dedi ve ntsde sancı sıfır ama eve gelince sancı çokk inanki 39 +4 tüm kızlar diğer iki çocuğum da 39 haftalik doğum yaptım bunda bilmiyom ki