Gizem94 37+4 günlük hamileyim bugun böyle sanki çok yemek yemişimde şişmiş gibiyim nefes alamıyorum ve değişik hafif bir agrı var bu nedir acaba yattım uzandım biraz iyi geldi oturduğum yerde oturamadım duramadım anlamadım aynısını yaşayan varmı