Ceylanefe41 Kızlar kasiklarim da sürekli sanci oluyo böle bildiğin iğne batırıp çıkartıyorsun gibi böle olanlar varmi bu haftalarda ne gibi şikayetler oluyo acaba normalmi yani
Dlr48 Selam canım benımde var kasıklarımda bır gergınlık hıssı ara ara gıren kramp gıbı batma gıbı ama sureklı bı agrı degıl dınlendıgın zaman gecıo devamlıysa doktora gorun
Acemianneee08 Bende 18+5im dünden beri bende de var ara ara giriyor Ağrı geçiyor. Dinlenmek iyi geliyor ani hareket edince kasıklarda batma gibi ağrı oluyor muhtemelen rahim genişliyor