Benimde karnım çok sertleşti acıyorda bir yandan bebek iyi midir ki acaba de son gittiğimde bebek hareketi azalmış dedi serum bağlandı su çok iç dedi ne kadar içsem bilemedim bu seferde çok su içersem acaba bebeğin suyunu mu çoğaltırım böyle birşey olur mu ki