Alparslanannesii kızlar 37. haftada dün muayene oldum alttan doktor eliyle baktı 3 kez ıkındırdı son ıkımada daha sert istedi ve bebeğin kafasına dokunduğunu söyledi bende tedirgin oldum bu normal mi acaba yani bebel bu kadar aşağıdamı
Deletedmom623737 Alparslanannesii İlk defa böyle bir şey duyuyorum çatı muanesinde niye ıkındırdı bebeğin kafasına dokunuyor 🤷🏻♀️ ve Bi açıklama yapmıyor mu 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ bende 37 hafta içindeyim doktorum 39 da yapacak çatı muanesi
Alparslanannesii Esraliiii kanala girdi demedi normal doğum için müsait olduğunu herşeyin yolunda olduğunu söyledi
Alparslanannesii Deletedmom623737 evet ıkınmamı istedi 3 cü de işe dokunduğunu söyledi ve herşeyin çok güzel olduğunu kesinlikle normal doğum istedi