momyy__ Gulcinbbrc evet enox iğne de kullanıyorum bı düşüğüm var öncesinden doktor gerek duymadı tekrar devam ettirmeye bende korkutm bırakmaya ama doktoruma güvendim çok şükür 20+5 deyiz