Merhaba kızlar. Gebelik şekeri olanlar var mı ? Varsa neler yapıyolar. Ben hamıleliğimin en başından beri yedıklerıme dıkkat ettım hep beyaz ekmek hamur ısı bunlardan uzak durdum ve hıc yemedım desem yerıdır. Ama gene de düşmedi. Şeker yüklemesin de de yüksek çıktı ve yenıden dahiliyeye gittim 1.5 hafta kadar daha şeker ölçümlerimi evde kendım yaptım bunhn yanında diyetisyene gittim ve olabildiğince yürüyüş yapmaya dikkat ettim. Ama hala yuksek 🙁 yarın kontrolum var dahıliyede sanırım insilün başlıcak 😱😶