mutluanneee merhabalar. Bende 36 da kontrole gittiğimde 3170 gram demişti doktorumuz ama bu kilolar kesin değil +-250 gram olabilir dedi. 37 de gittiğimde 3200 ölçtü bu kez. Yani yanılma payı da yüksek ultrasonda kilo ölçümünde. Önemli olan boyu, göbek çevresi gibi gelişimleri. Bir hafta önden gidiyor benim bebeğim de 38 ile uyumlu imiş. Doktor hiçbir sorun olmadığını söyledi. Hatta ben acaba sezeryan mi düşünsek falan dedim. Doktorum ilk dogumunu da normal yaptın ne gerek var herşey gayet yolunda şuan dedim Gönlünüzü ferah tutun. Bence ve gittiğim doktora göre gayet güzel herşey ☺️