Eylemkurt Kızlar bugün doktora gittim doktorum çok tecrübeli ve bilgili bir bayan cinsiyette netti ama bize yinede %70 lik bir tahminle erkek dedi💙
1mercimek_annesi Eylemkurt benimki de ayni erkek dedi bende yanılma olma ihtimali var diyorlar daha küçük olunca dedim istersen iddiaya girelim ismini ben koyarım dedi ama hala kızım olacak gibi hissediyorum
Eylemkurt Esraliiii Zaten maşallah resmen heryerini açmış beni kontrol edin diyor dedi doktor kollarını başının altına koymuş poz veriyordu 😅😅
Eylemkurt 1mercimek_annesi Valla benim eşim de kız diye ölüp bitiyordu bugün hayal kırıklığına uğradı bizde iddiaya girdik ama doktor net gördüm ama yinede ihtimal vericem dedi
1mercimek_annesi Eylemkurt hepsi hayırlısı ama ben kız çok istiyordum doktor erkek olduğuna iddiaya da girince biraz bozuldum eşim de o kadar alışmıştım kız olacaktı diye sabahtan beri mız mızlanıyor
Esra_G Bazen olabiliyor ya net olsa da kordon çıkıyor pipi yerine vs 28. 30. Haftada değişenler bile gördüm :) sağlıkla gelsin inşallah gerisi ne olursa hele ilkse zaten kimse seçmiyor :)
Eylemkurt Esra_G aynen öyle canım hayırlısı olsun ya ilk çocuk kızda olsa erkekte olsa çok çok sevilecek🤗
benimmdunyamm Eylemkurt İnsallah bende salı günü gittiğimde öğrenirim 🤭12 hafta olacak bulantıniz falan devam ediyor mu nasıl
Eylemkurt benimmdunyamm ilk başlarda ciddi anlamda çok miğde bulantım vardı artık bitsin diye oturup ağlıyordum ama çok şükür ki 11. Haftadan sonra geçti miğde bulantım bide herkesin dediği gibi mutlaka giderken çikolata falan ye ben yedim maşallah resmen her yerini tek tek gösterdi şekilden şekile giriyordu hiç durmadı hep hareket halindeydi
Eylemkurt 1mercimek_annesi aynen insan alışınca kötü oluyor o yüzden bende kendimi tam olarak kaptırmak istemiyorum 15. Haftaya kadar 😅
mintirik Eylemkurt https://resimyukle.io/r/3xIWxsW4O4 bizimde 14+2 de erkek dedi doktorumuz değişir mi bilmiyorum da sanki belli erkek olduğu 😂😂
Eylemkurt mintirik benimkinde aynı böyleydi hatta doktora hocam bariz erkek belli oluyor dedim güldü eşim de kız dedi ama yanıldı 😅😅
Eylemkurt mintirik hayırlısıyla sağ salim kucağımıza alalım da kız erkek fark etmez ikiside canımıdan bir parça sonuçta 🤗🤗