Susu_09 gnlce benim doktorum 8. Haftada dinledi daha önce böyle sorun olabiliyor daha çok küçük ben o haftada keseyi görmüştüm sadece hiç alttan muayene etmedi doktorum gerek yok dedi
Rabia9522 gnlce banada b dahaki geldiğinde herşey olabilir demişti ama başka bir doktorda bu haftada böyle olması normal dedi bence başka doktora git ben öyle yaptım ama 2 hafta sonra gittim
Rabia9522 gnlce ha orasını bilemem kuzum , inşallah bir sorun çıkmaz sağ salim sağlıkla kucağına alırsın
Nazendehanim gnlce 6+1 de kalp atışı duyduk yavaş değil de az dedi sayı olarak yavaş derken bunu mu kastettiniz bilmiyorum . Ama yeni başlamıştır onun için az atiyordur demisti
gnlce Nazendehanim koraspin.Tam atış olsa oksapar iğne başlayacaktm.Yavaş dedi bilmiyorum ki sayısını falan demedi
199090 gnlce bende oksapar iğne kullanıyorum ama doktor keseyi görür görmez başlattı bana yani bebeği bile görmemiştik iğneye başladığım da
Nazendehanim gnlce koraspin kullanıyorsan sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle zaten daha cok yeni , düzelir inşallah .