Polenpolen52 kullanmıyordum bayadır bıraz dusuk cıktı degerlerım dün doktor kan ılacına dvm et dedi, gyno feron kullanıcaktım ılk basta onun kutusunu bulamadım bıtane feramat içtim, çarpıntı yaptı mıdem bulanıyor kusucam ya 😞 napıcam bu kan hapıyla
Ozgeozgul Polenpolen52 bende ferrum kullanıyorum hiç yapmıyordu bugün içmeyi unuttuğum için aç karna öğleden önce aç karna içtim aşırı bulandırdı midemi , sabah kahvaltıdan önce aç içince bulanmıyordu
Polenpolen52 papatya56 ya daha once kullandım feramatı yapmamıstı , baya kullanmadım kanımda dusmus ondan heralde
mucizemibeklerken17 Bende birkaç haftadır kullanıyorum bende de herhangi bir sorun yapmadı ama yan etkilerini oku derim, doktoruna yaz istersen