momyy__ Kızlar 20+5 deyiz günde bir iki defa fln az az hissediyorum haraketlerini ilk gebeligim tecrübesizim normalmi karnımda hiç yok bir kilo almışım sadece ne zaman belirginleşicek karnım artk göbekli foto çekmek istiyorum 😅
gldn065807 momyy__ ilk hamileligin normal bence benim gobus 28 sonra çıkmaya başladı şuan 33+4 deyiz 5 aylık gibi duruyo diyorlar kişiden kisiyede değişiyor bu olay belki bir iki hafta sonra yavaş yavaş çıkar senin karnin benim ikinci gebelik bide