ayse_22 😂😂 öyle deme kız 2 de olur ama tabi zor süreçler hoş benim ilk hamileliğim çok daha kolay ve rahattı 25+5 olduk ama daha şimdiden kaburgalarım batıyor karnım kasıklarım çok fena ağrıyor oğlumun peşinde koşmaktan 🤷🏻♀️😂 ama herşeyin bi bereli var e anne olmakta kolay değil boşa sermemişler annelerin ayağının altına cenneti kız düşünsene 😍 ne kadar güzel bişe