Fatmaclk96 Kızlar kan sonucu e nabıza ne zaman düşer? sabah vermiştim kan yarın çıkar dedi ama merak ediyorum
Oznurkk Fatmaclk96 sağlık ocağında verdiyseniz çok geç düşüyor. Belki günler sonra. Sağlık ocağının verdiği barkodla bakabilirsiniz aldıysanız. Yarın çıkar demesine bakma erkenden çıkıyor
csmaknc Fatmaclk96 önceden 2 saatte düşüyordu ama şuan 1 gün sonra düşüyor aile hekimlerindeki hiç düşmüyor
Esmavoles Fatmaclk96 evet devlette vermistim hatta baya sasirdim banada yarin cikar demislerdi eve geldim oyle merak edip baktim 10 gbi cikmisti sonuclarim
Fatmaclk96 Esmavoles Ne güzel ben sağlık ocağında verdim yarın 3 gibi çıkmış olur dedi neyse ara ara kontrol ediyim bari ☺️
2kizanasi Ben doktora göründükten sonra düşmüştü e nabıza deli olmuştum 🙄 ertesi gün ebe arayıp gebelik var demişti sadece
Fatmaclk96 2kizanasi Bende çok merak ettim çok sevindim sizin adınızada darısı bana ve tüm bekleyenlere 😇
Fatmaclk96 Esmavoles Haklısın aslında akışına bırakmak en güzeli üstelik şuan belkide erken daha regl olmama 5 gün var
Esmavoles Fatmaclk96 RABBIm hayirlisini nasip etsin canim bende beklemedeyim 5gunum kaldi herseyin hayirlisi canim 😊