Yigitalpinannesii sorunuzu doğru mu anladım bilmiyorum ama gebelik lekelerini soruyorsanız benim daha 17 haftada yüzümde çıkmıştı. Önce hafif kizarıklık gibi oldu sonra kahverengiye döndü. Doktorum güneş kremi kullanmamı söyledi ama zaten oluştuğu için dikkate almadım. Burun kenarlarımda ve çenemde çıktı çift taraflı. Yüz bakımına özen gösterdim, keçi sütü sabunu ile temizledim sürekli. Şimdi 26. Haftamdayim burun etrafimdakiler kayboldu, cenemdeki de azaldı. doğumdan sonra tamamen kayboluyor diyolar zaten, sıkmayın canınızı