Saelif gebe poliklinik 1 e gittim ben dun ogleden sonraydi randevm pek kimse yoktu benden sonra 1 ksi vardi. Yarim saat bakti inceledi yanindaki asistana gosterdi filan ilgiliydi baya ben memnun kaldm. Ama her gidisde farkli doktor oluyor gecen ay gittgmde farkli bir doktr vardi ondan memnun kalmamistm