seymatorlk Kızlar selam , Bademciklerim şişti boğazım acıyo ne yaparsam geçer 17+4 haftalık hamileyim 😣
Buzlubadem seymatorlk 10.haftamda bende yaşamıştım. Kuşburnu kaynatıp içtim bir de boğazıma dıştan günde 3 kere çay ağacı yağı ve okaliptüs yağı sürdüm. 3 gün sonra geçti. Ama ben hafif hafif başladığında yapmıştım. Yine de sizi de rahatladır diye düşünüyorum.
Suzan-mustafa55 Şükür yeni yeni geçiyor doktora gittim ilaç verdi korktum kullanmadım o yüzden atlatmakta zorluk çektim ama ne çektim bi ben bilirim birde allah rabbim şifa versin herkese
seymatorlk Ozum12 gerçekten çok kötü nefes de alamıyorum artık burun tıkanıklığı ile hayırlısı ile geçşin hepimizden 🙏🙏
Nilist Yarım limon, bir tatlı kaşığı bal, biraz karabiberi karıştırın. Çok iyi geliyor boğaz ağrısına. Sabah akşam bu karışımı tüketin.