Sedaozturk burada aldığım tavsiyeler üzerine nur cansu hanıma gittim. Bi gece ağrım olduğu için. Beni hemen hastaneye yatırmaya kalktı. Aa yaşıyo falan diyo bide bebeğe. Hemen yatışını yapmam lazım tedaviye başlayacam, kanama tehliken bar olmadı bunun aonu düşük falan filan dedi. Benim psikoloji alt üst. Ordan çıkıp iki doktora daha gittim. Senin hiçbirşeyin yok deyip eve yolladılar. Ve çok şükürde birşey cıkmadı. Belki normal muayenede iyidir. Ama o hastane soruldugunda bunu söylemeden geçemeyecem. Beni o gün çok ağlattı. Gittiğim her doktorda dedi. Para için resmen seni hastaneye yatırmak istemiş diye. Asla asslaa tavsiye etmem