NBA ben ilk gebeligimide şehir hastanesinde yaptım sanırsın özel de doğurdum 2.yide ALLAH nasip ederse yine Sehir hastanesinde yapicam ALLAH merhametli insanlarla karşılaştırsın özel.mis devletmis ayni ben doguracam doktor değil birisi 16.000 vermişti geçen sene doğuma üstüne birde azat isitmisti 😀 bende ablacimlar canimlar bitanemler le doğurdum vajinismuslu olduğum için artı Bi ilgi hassasiyet sağlandı çok kalp cokkkkkk