50 ml yapılmış tı sınırın üstünde çıktı sonra diyetisyene gönderdiler ama ilerleyince şeker parmaktan ölçüm yapmaya başladım evde hala yüksek çıkmaya devam etti hastaneye yatışım yapıldı 4 gün sonra düzeldi çıktım şimdi yine çok yüksek çıkıyor evde napacam bilmiyorum