Lulikli Askna iki türlü de yapıyorlarmış. İstersen söyleyince amelyathanede takıyorlarmış ama. Ben başka bi amelyat olmuştum beni bayılttıktan sonra takmışlardı
Sema97 Lulikli epiduralli normal doğum kolaylığı var herşey yolunda giderse normali tercih edin bence
Lulikli Sema97 normalin sancısından korkmuyorum o yüzden epiduralde istemiyorum ama genişlerse vajina diye tedirgin oluyorum. Bir de her türlü dikiş atılıyor ya vajinaya dikiş atılırsa şekilsiz mi olur diye kafamda soru işaretleri var