Sultan133 Kızlar kaçıncı haftada nstye girdiniz ? Bugün doktora gittim 34. Haftaya randevu verdi nst için ve erken plesenta yaşlanması varmış bunun önüne nasıl geçebilirim doktor bir kaç şey söyledi ama size de sormak istedim başına böyle bir şey gelen var mı
Esraliiii Sultan133 bana Dr tuzlu hamur işi yeme dedi ama sizin biraz erken başlamış benim 36 dan sonra çıkmıştı nst 33 haftadan sonra giriliyor
3mlek2bebkannesi Sultan133 ilk nst 31+4 girdim normalde 15 günde 1 nst ve muayene artık dedi ama bebekte gelişim geriliği olduğu için her hafta çagrıyo nst ve muayene için
gamzosgamzos Sultan133 30.haftada girdim her hafta muayene ve nst dun 31+0 dık yine girdim artık her hafta kontrol ve nst olacak riskli gebe oldugum icin
Sultan133 Esraliiii Maalesef dediğiniz gibi benim ki erken başlamış gebelik şekerim var o yüzdem sanırım. kaç gün arayla nstye giriyorsunuz?
Sultan133 3mlek2bebkannesi kaçıncı haftadasınız şuan ve bebeğin boy kilosu kaç bende şuan da gelişim geriliği yok ama korkuyorum olacak diye
3mlek2bebkannesi 3mlek2bebkannesi pazartesi 35+2 gittim bebek geç ovulasyon oldugu için 34+2 sayılıyor ama bebek 32+2 idi kilo 2 kilo boy söylemedi pazartesi kontrol ya bir hafta daha ertelicek yada alıcak net birşey belli degil inş kilo alımı devam edr 2 hafta daha en azından
Ada_56lk 3mlek2bebkannesi Allah yardımcınız olsun 3 hafta ve üzeri sorunmuş ama insan ister istemez tedirgin oluyor şu an öyle bir psikolojideyim