Gzunl ben de sürekli sırt üstü yatıyodum youtube da banu çiftçinin videosunda görmüştüm illa sağa sola yatmanıza gerek yok ama sırttaki baskıyı azaltmanız lazım diyodu. Ben de e bebekten bi yastık aldım bebekler için normalde üçgen 150cm civarlarında bir yastık. onu sırtıma destek yapıyorum uyurken hem dönünce bacak arama da koyuyorum böylece sırttaki baskıyı da azaltmış oluyorum. Size de tavsiye ederim 🌸