40+4 üm. Hiç bir belirtim yok. Nişan sancı yalancı kasılma bile yok. Devlete gidiyorum. 3 güne 1 bakmak istiyor. 41e kadar bekleyeceğini söyledi. İlk doğumumda suni bile işe yaramamıştı, açılmam olmamıştı. Vajinadan fitil vermişlerdi onla doğum yapmıştım. Şimdi bende sıcak suya oturmayı deneyeceğim. Bu kez kendiliğinden başlasın istiyorum ama alt tarafta baskı bile yok nasıl olcak bilmem 🥴