Seda31 39 haftadayım dünden beri karın ağrım var ayaklarım çok şişti bir anda ve isalimde var sürekli tuvalete gidip geliyorum doğum belirtisi olabilirmi böyle olup doğum yapanlar 😊😊😊
BusraAltin Seda31 bende ishalin dogum belirtisi oldugunu duymustum. Benim arkadas migde yanmasi diye dr gitti mesela sancin var dediler kiza kizin ama agrisi biseysi yok :) o gece dogum yapti Sizinkide saglikla gelsin insallah🙏