Bsrasengulll merhaba. Muhtemelen doğum olmuştur. İnşallah hayırla sağlıkla almışsınızdır kucağınıza. 🙏🏻🌸
Ben de Önder Bey’i düşünüyorum ancak hiç Medicana’ya gitmedim. Siz ne zaman başladınız gitmeye? Sadece doğum için alıyorlar mı? Doğum ücreti nedir? Eşim de doğuma girebiliyor mu ya da eşimi refakatçi olarak alıyorlar mı? Bilgi verirseniz çok sevinirim 🌸🌸