Saliha_08 kızlar normalde amasyada yaşıyorum ama samsunda doğum yapmak istiyorum çok yakın oldugu için fakat ücretler hakkında biraz araştırma yaptım ama çok saçma rakamlar vardı kimisi 3 kimisi 10 diyor bilgisi olan yazabilirmi 💋❣️
Yrnnry Saliha_08 bende samsunluyum amasyada yaşıyorum suan bıkac ozele gıttım arkadaşımda aynı sekılde bı sıkıntı oldugunda devlete gonderıyorlar amasya devlet hastanesıne gıdıyırum cok ilgili ve anlayıslılar ebe ve doktorlar. Sonucta ozeldede olsa gece doğum basladıgında kendı doktorun olmuyor malesef telefonla bıle getırtemıyosun
Tubiis_0 Genel bi 4den başlıyor her hastanenin farklı medicalpark bi tanışıma peşin fiyatına 4bine yaptı başka birine 5e yapmış
Saliha_08 Yrnnry bende şuan amasya devlete gidiyorum osman beye ilgisine hayranım ama 2 ay sonra hastaneden Ayrılcak bende ister istemez özel istiyorum ama bilmiyorum nasıl olcak
Yrnnry Saliha_08 ruhi dogan bırde ceren saglam ıcın de cok ıyı dıyorlar atasam7500 demıstı yapılacak testler harıc dogumdan sonrası ıcın.
Tubiis_0 Mikmik Bülent sürücüye gittim ilk başta memnun kaldım daha sonra biraz atıştı eşimle 😂 bizde medicalpark a geri döndük