Yigitalpinannesii Bugn kontrolum vardi 29+0 bebisimin kilosu 1700 gr iyimi sizin tatlis bebisler ne durumda hanimlar 😂
Dilandemirrr Yigitalpinannesii maşallah bebişinize 🧿 benim 28 haftada 900 gr dı doktor az ama genetik vs etkili dediği için cok üzerinde durmamaya çalışıyorum yoksa üzülüyorum az diye 🤦🏻♀️
Happiness22 Biz de dun doktora gitti 28+5 1360 gr dedi. Normal dedi doktorum. Masallah sizinki de cok iyiymis. Saglikli olsunlarda
Yigitalpinannesii Masallah hepimize bir suru ilac kullaniyorum cok sukur kilosu iyi benim yediklerimde nacizane ozellikle geceler kivi muz portakal ve cilekli sut iciyorum gun icinde ara ogunlerde armut ve elma ve bol su insallah sag salim kucagimiza aliriz
Berru Bende geçen hafta 29 haftalık gittiğimde 1600 gramdi.Doktor yine önde d di zaten bir hafta 10 gün ilerde bebek.30 haftaya uyumlu dedi zaten gebeliğim basindan beri hep öndeydi.sizede gelişimi önde denildimi
Yigitalpinannesii Bana doktorum gelisimi önde diye bisey demedi haftasina uyumlu dedi sadece ozellikle sordum ilerde mi dedim haftasiyla uyumlu dedi internete baktigimda haftasina gore ilerde gorunuyor ama anlamadim 😂