Rukiss- Rukiss35 Selam adaşım🌸 Tsh yüksek çıkmış hamilelikte 2 den yukarı olsun istemiyor doktorlar. Ben de her ay bunun için kan veriyorum da ordan biliyorum.
Pembekurdele Rukiss35 troit degerlerin de sıkıntı çikmıs canim ilac baslar doktor bendede ayni sorun var yillardir ilac kullaniyorum
kckelf123 Rukiss35 troid değerlerini düzeltmezsen hamile kalman Biraz zor olur canım ilaçlarını düzenli kullan
Rukiss35 Rukiss- aa ne güzel adaşımı görmek. Selam :) ilaç kullanıyordum aslında ama düzensiz kullanıyordum
Pembekurdele Rukiss35 yaa bazen bu troitte geciktiriyor gebeligi bendede öyle oldu başka hiç hir problem yoktu sadece troit sikintisi vardi onuda yoluna koyunca gebelik oldu. Hatta ikiz oldu 🙈🙈 insallah ummadiginiz anda mutlu haberi alirsiniz 🙏🏻🖤