HZE Merhabalar arkadaşlar, Haftadayız. Gebeliğin başından beri protein kaçağım vardı bu hafta iyice artınca doktor hastaneye yatırdı. Var mı böyle bir durum yaşayan? Kendimi cok kötü hissediyorum, hiç beklemiyordum böyle bir şey. Dua edin kızımla bana lütfen