Herkese merhaba kızlar biraz geç oldu ama bende doğum hikayemi paylaşmak istedim 😁 27 Ocak günü sabah nişan gelmeye başladı tam da o gün dr kontrolümüz vardı nst de biraz sancı çıktı ama Dr açıklığın olmadığını eve gidip bol bol pilates yapmamı ve merdiven çıkmamı söyledi eve geldiğimizde geceye kadar pilatesten inmedim ve gece 12 de sancılarım 5 dk da bire indi eşimin ısrarıyla gece 3 de hastaneye gittik ebe kontrol etti açıklık yine yoktu Dr aradığımızda kararı bize bıraktı yatışınızı yapabiliriz isterseniz gidebilirsiniz de dedi bende geldim ertesi gün (28 Ocak)e kadar hareket yaptık duş aldım artık dayanamayacak kadar sık geliyordu sancı öğlen 2 buçuk da gittik açıklık 1 cm idi ve yatışım yapıldı tabi zor bir süreçmis ama geçiyor çok şükür akşam 18 00 da oğlumu kucağıma aldım 😍(bır tane dikişim var)😁🙈 Allah herkese kolay hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah biraz uzun oldu kusura bakmayın🤲🏻🤎🥰