dml33 Meltemgdss eşim2 başta begenmedi bi kızım.daha var asel adi birinde duyms onunda ilk kiz asel ikinci masal hoşuna gitmiş gibi biraz 😀doğana kadar ikna etmeye caliscm
Gulergulmez Kulağa çok hoş geliyor, çok güzel bir isim bence. Ama ben bu isim konusunda ince elenip sık dokunması taraftarıyım, ismin karakter üzerinde çok etkisi var ve anlamlı olmalı bana göre o yüzden verdiğimiz isimler.
Gulergulmez Meltemgdss birine bir şeyi 40 sefer söylersen olur diye bir söz vardır ya buna çok inanıyorum ve ismimizi milyonlarca kez söylüyorlar bize. O yüzden çok dikkat etmek gereken bir konu bu.
Mevaninannesiii Meltemgdss Bir edebiyatçı olarak çok beğeniyorum çok isterdim koymayı ama eşim yanaşmadı 🙈
YmsGEZER Meltemgdss 9 haftalik gebeyim oğlum var 2 yaşında eğer oğlum kız olsaydı masal olcakti ama smdi hamileym kız olursa kesinlikle masal ama yanına isim koycm masal sare çok guzel