Ozge2308 İkili tarama testi sizlerin kaç çıktı benim böyle iyi mi sizce ? free Beta hcg ;25.5 Papa-a ; 1.50
FKHA Ozge2308 ense kalınlığı kaç çıktı canım o önemli demişti doktor NT olarak yazıyor ense kalınlığı raporda
Ozge2308 FKHA kız valla içimi rahatlatın ya baya kişi 2.5 diyor 1.7 diyen var bende dedim benim niye dusuk acaba diye çok rahatladım ya çok teşekkür ederim
FKHA Ozge2308 sağ Salim kucağınıza alırsınız insallah. Doktor değiliz elbette doktorlar daha iyi bilir ama bende geçen hafta girdim ikiliye ense kalınlığı 3.5 sınır demişt düşük olması iyi bişey demek yani gözünüz Aydın 😊🌸