pekk1 canım montessori değil ama biz ikea dan busunge oda takımı aldık yatağı büyüyebildiği için ileri ki zamanlarda da kullanabilir diye zaten ilk aylarda kullanması için beşiği var biraz büyüyünce de yatağına geçer alçak olduğu için kendi inip çıkabilir ☺️