Kızlar, yaklaşık 3 gün önce sol kulağımdan renksiz, kokusuz berrak bir sıvı gelmeye başladı. Yıkanırken falan su kaçmış olabilir diye çok önemsemedim açıkçası. Dünden itibaren sağ kulağımdan da sıvı gelmeye başladı. İçleri şiş ve kaşıntı var; ağrı yok şimdilik. Durduk yere neyden kaynaklanır anlamış değilim. Doktora gideceğim, randevu bulamadım henüz. Yaşayan var mı?