papatya981 https://resimyukle.io/r/BAb8gBE7PN nasıl kullanışlı mi sizce kullananlar yardımcı olabilir misiniz
busepoyraz @papatya981 ben ilk kızımda aldım memnun kaldım şahsen 2.kızımda farklı rengini begendiğim için aynısından bidaha aldım iş görüyor yoksa ablama tavsiye etmiştim oda almıştı ama onun ki kırılmış yolda kaldırıma cıkartırken