dilodilo Merhaba, 8 haftalık gebeyim. Doktorum mide bulantım yüzünden balık ve et tüketmekte zorlandığım için Omega3 kullanmamı tavsiye etti. Kullananlarınız varsa tavsiye ettiği marka var mıdır acaba ☺️
dilodilo Ceren_01 folik asit kullanıyorum zaten, pregnacare diye bir markanın, buna ek olarak mı Omega kullanıyorsunuz
Ceren_01 dilodilo canım 31 haftadayım 3 buçuk ay kadar sadece folik asit kullanılıyor o aydan sonra ise omega3 d vitamini magnezyum falan kullanılıyor