blueberyy00 gidemiyorum kuzum 😅 bebeği kaybetmeden önce aldığım randevu kaybedince denk geldi gittim grev vardı 2 kez tekrar gittim yüzüme bakıp yolladı . Pıhtılaşma testi istedim 3 hafta sonra gel ddi 1,5 ay oldu eşimin çalışma günlerine göre alym bu haftada grev çıktı yine yattı 🤦🏻♀️ İnanır mısın kürtajdan sonra bakmadı bile bise varmı yok mu kan bile almadılar . Gecen ay tutmadı bebek smdi 2. Adetim bitti tekrar deniyoruz korkuyorum 😢 Ptesine alcam randevuyu insallah eşimin saatleriyle çakışmaz yine 3 hafta sonrasına kalırım . Bende mi şans yok anlamadım .