papatya981 Delidumrul bence güzel kısa veya uzun ne farkedecek ki söylerken bence hoş geliyor kulağa bu yeterli bende iki ismi sevmiyorum bende Ceylin koyacağım inşallah kızıma🥰
[silindi] Delidumrul Benim eşim kız olursa Umay çok istiyor bende duru istiyorum ama sanırım onu kırmayıp Umay’ı kabul edeceğim , tabi kız olursa duam sağlıklı olsun ne olursa olsun yönünde 🤗
PrensS_annesi Delidumrul bence kısa değil arkadasimin kızının adı çokta memenunlar. Bende Ebrar düşünüyorum Allah’ın izniyle 🌸
Delidumrul PrensS_annesi benimde istediğim çok isim var Ebrar öykü nehir Zehra Zeynep Elif vs ama yakın çevremde çok var o yüzden koymak istemiyorum
Delidumrul Eslem_1 soyadı uzun zaten ilerde sıkıntı yaşamasını istemiyorum. Çok şahit oldum iki isim soyadı derken sorun oluyor. Tabi benim fikrim bu