babymoomss Adetime 4 gün var kan testi yapsam bebiş varsa çıkar mı canlarr çok stresliyim dün test yaptım negatif çıktı 🤦🏻♀️🌸
Ipekcntrk babymoomss adetin gecınce ver mutlaka benm adet bi hafta gecıkmıstı negatıf çıktı bi hafta daha beklerim tekrar yaptım pozıtıf cıktı
summer8 2 gun var bu sabah negatif gordum simdi kan testi dusunuyodum bel agrim hic olmazdi cunku ama emin olamadim
babymoomss summer8 benim kaç gündür sırt ve kasık ağrım var acaba kan versem akşam çıkar mı bebek varsa bilmiyorum ki en azından yoksa artık akışına bırakacam 🙄
Mom545441 Ipekcntrk geç yumurtlama olmuş demek ki döllenmede gecikmiş 🥰 inşallah bende öyleyimdir 3 gün gecikti ama test negatif ve arada yoklayan hafif sancım var bide akıntım
Ipekcntrk Mom545441 benm goguslerım cok agrıyordu ordan anladm hamıle olduğumu çünkü hayatımda hiç bu kadar agrı cekmemıstım ☺️
Mom545441 Ipekcntrk benim tam tersi ağırıyordu bu ay ağırmadılar sancım şiddetli olurdu iki büklüm yürürdüm şimdi hafif sancılanma var