mavisevdamm_m
Benim de kalp şeklinde ama hiç sezaryenden bahsetmedi doktor normal doğum riskli mi? Erken doğum da demedi hiç bana 😀
Bademhanim benimki de olumsuz bir şey söylemedi hiç hatta önemsemiyor risk oluşturmayacağını söyledi sanırım benim üstten çok basık değil gibi anlamadım seviye seviye oluyor herhalde mesela sizde perde biraz daha uzundur başkasında daha kısa alanı geniş vs gibi 🌸
Ccansu9 peki doktorunuz erken doğum ihtimalinden bahsetmiş miydi hiç? Ben sık sık soruyorum bebeğin alanı daralır mı vs diye bebek kendine gelişecek yer bulur dedi riskli gördükleri sanırım ortada uzun perde olanlar gurubu..sadece kalp şeklinde dedi hiç önemsemedi