Gagi 12 ile 14 arası. Ama siz 12 de gidin ben 14 te gittim. Doktorum erken gelseydin dedi. Çünkü bazı değerler varmış onlar yüksek se yani çocuk büyümüşse 2 li testi yapamıyorlar.