Zhrazhra Kızlar merhaba 18 haftalık hamileyim sol kasığımda ağrı var ve sol bacagima vuruyor ağrısı normal midir yaşayan var mı ?
Ozlemisak Zhrazhra doktora gitmelisin enfeksiyonun yoksa magnezyum veriyor ve gerçekten işe yarıyor birde kendimi çok yormamaya çalış benimde oluyordu dinlendim ve kendimi zorlayıp yormadım geçti
Zhrazhra minik4550 bende ondan korkuyorum canım yanma filan yok hiç idrar yaparken ama anlaşılmıyor demekki
minik4550 Zhrazhra benimde yanma yoktu sadece kasik ağrısı ve hala devam ediyor iki tane şase kullandım ve ilaçlar yüzünden 1 haftadır ishalim suandada fitil kullanıyorum geçmedi yani kasik ağrım malesef
Zhrazhra minik4550 çok geçmiş olsun canm ilk haftalarda 2 defa oldum doktorum bı antibiyotik verdi 1 defa kullandım hemen geçmişti akşama doğru acile gideceğim inşaallah kötü birsey yoktur
minik4550 Zhrazhra evet belime ve bacağıma ben magnezyum felanda kullanıyorum ama ilk gebeligimde magnezyum iyi geliyordu suan gelmiyor ağrım cok oluyor
Zhrazhra minik4550 anladım canm belimde yok ama bacagima vuruyor benim magnezyum henüz verilmedi sanırım bana d vitamini ve kan ilacı kullanıyorum
Zhrazhra Ozlemisak Ozlemisak gittim cnm enfeksiyon çıktı antibiyotik verdi fakat henüz geçmedi hala kasık ağrım var 😓